Medlemmer som bruger værkstedt,

sådan går dette ikke.

der skal nu fremover støvsuges efter du er færdig……..

Dette går simpelhen ikke…..

Jeg vil ikke bruge ½-1 time hvert gang og støvsuger efter jer….

så ryd op efter dig selv hvert gang……

hilsen formanden