Kære Medlemmer,
Desværre kan det ikke gøres mandag den 5.1.26 da de skal have alle vare frem.
Derfor gøre vi dette den 7.1.26 kl.17.17, fejre vi starten på en ny session i klubben.
3 stykker smørrebrød til 80,-kr, du skal udfylde bestillingsformen hvad du ville have. Sidste tilmeldingen er den 17.12.2025 i klubben, beløbe betales med det samme til ThomasR.
Hvis du skriver en sms til mig (dato, vigtig)med dette du ønsker skal du huske at jeg skal svare på denne, hvis jeg ikke gøre dette skrev igen til mig efter nogle dag, kun når jeg har svaret eller du aflever bestillingen i klubben kan du være sikker på at jeg bestiller mad til dig. Du kan også med fordele se her på hjemmesiden om du er registreret.
Tilmeldte til spisning: ThomasR, OleK, Jan, TorbenM, ClausF, Elith, CarstenP, Steffen, Lars, Sten, 10
hilsen formanden
