Dragør fortet på Grundlovsdagen den 5. juni

Kære Medlemmer,

Vi er på dragør fortet igen fredag den 5.juni.

Arrangement går fra kl. 11-16.

Vi pakker traileren kl. 08.08 ved søen.

kører så direkte til Prins Knuds Dæmning 2, 2791 Dragør hvor vi sætter alle ting op.

Kl. 09.29 er der morgenmad for de tilmeldte som er: ThomasR, ClausF, Lars, OleK, JanF, Johnny, CarstenP, Steffen, CarstenVJ, BendtR, +2 mere måske

send mig en sms hvis du ville med.

hilsen formanden