på søndag skal vi gøre lidt rent og pænt ved søen

hej med jer,

dette ville være dejligt hvis der er nogle som kommer og hjælper med.

Vi skal gøre den gamle havn rent, den nye skal også lige have en omgang.

lige som bålhytten og stensætningen ved den nye havn.

tag noget værktøj med hjemme fra.

hilsen

thomas